***از دیـــــــــــــــــــــار عشق***


زنــــــــــــــــــدگی،،سرگذشت درگذشت آرزوهـــــــــاست....
by : x-themes

...به نام اونی که اگه حکم کنه همه مون محکومیم...

در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نخرند...

پروانه شدن یعنی تباهی...

***********

بیا گناه کنیم جایی که خدا نباشد...

 *********

خدایـــــــــا !خود خواهی را در من بکش یا چنان برکش تاخودخواهی دیگران را

احساس نکنم و از آن در رنج نباشم...

****

"دکتر شریعتی"

****

از آخرین باری که عاشق شدم دیگر نمرده ام"کیکاووس یاکیده"

*****

راستشو بگم:این روزا از بس از این مطالب عاشقونه خوندم و نوشتم

همش فکر میکنم یکی ولم کرده و رفته...به دادم برسید

شـــــــــما،،،

راضیش کنید که برگرده!!!

******

فکر کن تو این شرایط اقتصادی و وضع بازار و

گرفتاری هایی که روز به روز بیشتر هم میشه،،،

پرسپولیسی  باشی ...

ما که نیستیم خدا به دادتون برسه!!!

*********

 زنگ زدم سهراب میگم:قایقت جادارد؟؟؟

میگه:مدرسان شریف!!!!

واقعا من الان چی بگم؟؟؟شمــــــــــا بهم بگید....

********

دیشب اینترنت قطع شد رفتم با خانواده کمی آشنا شدم،،،

آدمـــــــــــــای خوبین!!!

*********

پشت هـــــــــر مرد موفقی بالاخره یه روز میخاره!!!

******

...همین الان بگم که نگی نگفتی اگی نمیخوای نظر بدی پایین تر نرو...

 نرو...

...

.

.

.

.

گفتم نرو ولی حالا که اومدی،،،

.

.

.

بیا اشکال نداره...

ولی یادت باشه خیلی نامردی!!!

*****

از زندگی راز هایی میدانیم که به شما،،،

نخواهیم گفت!!!(دکتر شریعتی در حال لجبازی)

 ********

نامرد من فیزیکم خوب نیس تو بهم فیزیک برسون منم ادبیات.

(دکتر شریعتی به دکتر حسابی سر جلسه امتحان فیزیک)

ببخشید قصد توهین نداشتم.

*********

پشت نوشت جدید نیسان لر"بـــــــــرار بیکسم جومونگ"

******

اختراع جدید شرکت لریکسون:سه سیم کارت در دو گوشی!

*****

زنه سیم کارت جدید میخره میره آشپز خونه به شوهرش اس میده:سلام عزیزم.

مرده مینویسه:سلام قربونت برو الان نمیتونم حرف بزنم انتر خانوم تو آشپزخونس!!

******

میدونستی همه سه سال از عمرشون رو تو دستشویی

میگذرونن؟؟؟

واقعا که...

اینم نمیدونستی؟؟!!!

************

بیا خونمون دو بیت شعر بگییم،،،بیا دیگه!!(دکتر شریعتی در حال مخ زدن اعتصامی!!!

ببخشید قصد توهین ندارم.

********

و حرف آخرم:خیلی خوش اومدید به وبلاگ خودتون،

امــــــــــــــید وارم خوشتون بیاد .همین!

**************************

زنـــــــــــــــــــــــــــــده باد،زنـــــــــــــــــــــــــــدگی

........

بای بای!




 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : جملات دکترشریعتی"جمله ای از کیکاووس یاکیده"زنده باد استقلال"جک لر"همه چی باهم,
شنبه 2 شهريور 1392 17:6 |- exe -|

ϰ-†нêmê§